Op naar Hilversum!

Vandaag kreeg ik de bevestiging van mijn reservatie voor de Hoorspeldag in Hilversum in de mailbox, die ik meteen afgeprint heb. Ik verheug me enorm op deze dag: kennis maken met het archief van Beeld en Geluid, de vele experiences meemaken, en dan live een hoorspel meemaken. Hopelijk ontmoet ik die dag enkele lezers van dit blog? Ik heb me ingeschreven voor de voorstelling van 14u.
Misschien kunnen lezers van dit blog, die die dag ook aanwezig zijn, even reageren?

http://www.visio.org/Nieuws/Hoorspeldag-van-Stichting-Hoorspel-Nu

http://experience.beeldengeluid.nl/index.aspx?FilterId=974&ChapterId=7864&ContentId=24121

5 Responses to Op naar Hilversum!

  1. Bertje schreef:

    Ik had heel graag naar Hilversum gekomen maar net die dag geeft mijn vrouw haar verjaardagsetentje voor de kinderen. En dat mag/kan ik natuurlijk niet missen of het wordt letterlijk een hoorspel.

  2. silvia schreef:

    Wij ( mijn man en ik ) zitten zaterdag in de eerste sessie van 11.00 , verheug me nu al op , en dan de acteurs een keer in leve de lijve te mogen zien , en spelen .
    Groetjes van Silvia

  3. Kenneth Bestwell schreef:

    Tot morgen dan.
    🙂

Geef een reactie

