Time-out (even maar)

Het is wat, zo’n blog bijhouden. In de voorbije maanden heb ik steeds getracht een tempo van 1 bericht, 1 hoorspel per dag te vermelden en te bespreken.  Wat natuurlijk veronderstelt dat ik ook (minstens)  1 hoorspel per dag beluister.

Bij de aanvang van dit blog had ik een buffer van minstens 50 hoorspelen, zodat het geen probleem was indien ik geen tijd had om die dag iets te beluisteren . Je moet namelijk weten dat ik overdag werk, en ’s avonds als zelfstandige in bijberoep ook. Bovendien ben ik (momenteel) secretaris van de Vlaamse Journalisten Vereniging, en dat alles vraagt natuurlijk veel tijd. Tot overmaat van ramp is mijn partner momenteel niet goed ter been, wegens ziekte, en vallen sommige andere huishoudelijke taken ook op mijn schouders.

En daarom zal je, hopelijk niet al te lang, niet klokvast elke dag een bericht zien verschijnen op dit blog. Wat ik heel spijtig vind, want zelf s aan het tempo van 1 hoorspel per dag zou ik meer dan een mensenleven nodig hebben om  alles te beluisteren en te bespreken dat er bestaat. Maar ja, that’s life: je hebt de dingen echt niet in de hand, vooral niet wanneer het over gezondheid gaat. Over een week of 3, 4, zou de toestand hopelijk terug genormaliseerd zijn, en hoop ik terug een voorraadje besprekingen te hebben. Tot zolang zal je iets onregelmatiger postings zien verschijnen op dit blog.

9 Responses to Time-out (even maar)

  1. Marc Muijzer schreef:

    Ik wens je veel sterkte met al deze dingen, vooral met je partner.
    Ik geniet al meer dan een jaar van dit blog en de hoorspelen en informatie die daarin staat. Zelf ben ik net een veertiger, maar al sinds mijn jeugd verzot op hoorspelen. Ik ben heel blij met alles op dat gebied wat nog beschikbaar komt.
    Nogmaals veel sterkte, bedankt en ik zal geduldig wachten op de andere postings.

  2. Anneke Keizer schreef:

    Heel erg goed dat je het gewoon zegt en ik wil je ook veel sterkte toewensen. Ook ik geniet elke dag van je blog en de hoorspelen. Je werk wordt zeker gewaardeerd. Mensen zeggen dat niet vaak maar toch het zou af en toe toch wel moeten.

    Ik blijf af en toe even gras duinen door de eerder aangeboden hoorspelen. Dat is ook zo goed van deze website.

    Groet en tot gauw. Anneke

  3. Wim Fromberg schreef:

    Hallo Hilde
    Ik begrijp het volledig, na ruim 500 banden gedigitaliseerd te hebben zit ik er ook een beetje doorheen. Ik heb een aantal mensen verwaarloosd, en dat ga ik deze weken weer goed maken.
    Doe je partner de groeten van mij, en wens hem sterte.
    En al mijn dank voor je werk, en bijdrage voor het mooie hoorspel
    Groet, Wim Fromberg

  4. Frank - (H)oordeel schreef:

    Hoi Hilde,

    Soms denken we dat ‘hoorspelen’ het belangrijkste is.
    Maar al te vaak ontdekken we dat er veel, veel belangrijkere zaken zijn.
    Ik wens jou en je partner heel veel sterkte!

    Frank

  5. leefwijzer schreef:

    Allemaal hartelijk bedankt, ook namens mijn partner voor jullie reactie, en de bemoedigende woorden. Dat doet echt plezier!

    Hilde

  6. Zelfs als er maar af een toe een linkje komt op deze site, blijft het een geweldige blog en vind ik hier nu al alles wat ik zoek om af en toe een mooi hoorspel te luisteren. Heel erg bedankt voor al het werk dat je al gedaan hebt met verzamelen en verspreiden. Veel sterkte voor je partner, en ook voor jouzelf. Take it easy, die hoorspelen lopen niet weg 🙂

  7. Joop schreef:

    Ik wens je veel goeds en ook voor je partner, ik heb veel plezier van deze site maar er zijn belangrijkere zaken waarmee ik jullie veel sterkte en beterschap wens!

    Joop

  8. Kenneth Bestwell schreef:

    Hallo Hilde,

    Sterkte voor je partner en jou gewenst! En een snel herstel.
    Hartelijke groet,

    KB

Geef een reactie

