De andere

Hoorspel genre: Losse verhalen – Vluchteling en vriendschap – Drama – NL
Aflevering: 1/1
Uitgezonden: 1977
Door: NCRV
De plot: De zanger Sangadore moet vluchten, na een vechtpartij in de kroeg. Hij kan mee varen op een schip, en geniet van de zee.
Auteur: Boris Aprilov
Regisseur: Johan Wolder
Bijkomende info: Vertaling: Maurits Mok; geluiden: Daan Gouwetor; opname: Teun Lammens
Acteurs: Paul Van der Lek (mannenstem); Willie Brill (vrouwenstem); Hans Karsenbarg (waard); Huib Broos (Sangadora); Joke Reitsma-Hagelen (Sonja); Johen te Slaa (Safir); Hans Dagelet (vreemdeling), Hans Karsenbarg & Paul van der Lek (twee politiemannen)
Duur: 0:47
Appreciatie: ***
Commentaar: In antwoord op mijn oproep om mij een betere kopie van dit hoorspel te bezorgen, heb ik enkele versies ontvangen, waarvoor mijn dank (vooral aan Gilbert). Het blijft echter een heel zwakke kopie, wat jammer is. Het hoorspel heeft een heel bijzondere sfeer, die door de zwakke klank toch doorsijpelt. Daarom wil ik het hier ook vermelden. Beluister het, met de koptelefoon op.    En hoop met mij dat er ooit een betere versie opduikt…
Download: http://dc219.4shared.com/download/DbE7I-zG/Andere_de.mp3 (65,3 MB)
Kwaliteit geluid: * (128 kbps – CBR    )
Info: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_andere

One Response to De andere

  1. Frank - (H)oordeel schreef:

    Hoi Hilde,

    Op de site van * (jou bekend) heb ik een redelijk/goede versie van “De andere” gezet.

Geef een reactie

