De avonturen van Anatol: inleiding

Met behulp van hoorspelvrienden zoals Wim en Frank werd deze prachtige reeks hoorspelen gereconstrueerd. De verhalen werden geschreven door Herman Pieter de Boer, en tot hoorspel gemaakt onder regie van Louis Houët. Het zijn korte verhalen, die vertellen over een schrijver, en zijn secretaresse Elfie, die allerlei avonturen beleven die vaak een bovennatuurlijk maar ook erg humoristisch en verrassend element bevatten.

Ik heb lang geaarzeld om in dit blog de link te leggen naar downloads van deze hoorspelen. Zoals altijd is er het probleem van de auteursrechten, en op de website Sir B (Hoorspelweb) kan je lezen dat hij hiermee problemen gehad heeft toen hij de hoorspelen wou aanbieden via zijn website.

Maar anderzijds heb ik echt heel hard gezocht op het internet, maar heb geen enkele website gevonden waar men deze reeks legaal kan aankopen of downloaden. Mocht ik, door het verwijzen naar de downloads van deze reeks, toch een overtreding begaan, dan vraag ik in alle fairplay aan de auteursrechthebbenden om mij dit te melden, zodat ik onmiddellijk de gepaste actie ondernemen kan.

Geef een reactie

