Nieuws: Oproep van Hoorspel nu

Via de heel mooie site, gewijd aan Paul Vlaanderen, vernamm ik dat de stichting Hoorspel Nu op zoek is naar de nodige middelen om “Het Gregory Mysterie” op te nemen. Dit hoorspel uit de reeks Paul Vlaanderen werd in 1947 door de AVRO in 10 episodes uitgezonden, maar niets ervan werd bewaard.
Een mooi initiatief, maar een dat geld kost, vooral door de lengte van het script, het aantal acteurs, en de tijdrovende nabewerking in de studio. Wie wil kan dan ook bijdragen.
Meer info op Hoorspel Nu  en de Paul Vlaanderen website

2 Responses to Nieuws: Oproep van Hoorspel nu

  1. Marc Muijzer schreef:

    Hallo, wat vreselijk leuk. Ik heb natuurlijk geen idee in welk stadium het geheel is, maar ik heb zelf een bescheiden muziekstudiootje en ik maak zelf wel eens hoorspelachtige dingen (halloween verhaal met hoorspelelementen met een goede vriendin, wat we dan voor gasten opvoeren en dat soort dingen).
    Ik ben goed in geluid bewerken,, monteren en dat soort dingen.
    Daarbij ben ik zelf een heel groot liefhebber van hoorspelen in het algemeen en ik ben zelf ook muzikant (vandaar mijn studiootje) en heb echt iets met geluid.
    Ik weet niet hoe het allemaal in het geheel kan passen, maar ik zou graag meehelpen om zo’n productie te maken, dat doe ik dan ook gratis.
    Laat maar weten of ik ergens in te passen ben.
    Vriendelijke groet van Marc Muijzer.

  2. John schreef:

    Een mooi initiatief van Stichting hoorspel nú, ik heb een bericht achtergelaten in het gastenboek van Omroep Max.
    Als Omroep Max de financiering rondmaakt kunnen ze deels de belofte inlossen nieuwe hoorspelen uit te zenden op de Nederlandse radio.

    Klik hier voor het gastenboek van omroep Max.

Geef een reactie

