De bedrieger bedrogen 02

Hoorspel genre:    Losse verhalen- Detective – NL     –
Hoorspel onderwerp: Bedrog
Aflevering: 2/2
Uitgezonden: 11/06/1985
Door:  AVRO
De plot: Jeffrey geeft Ann instructies over wat ze moet doen als het losgeld betaald is.
Auteur:    John Owen en James Parkinson
Regisseur: Hero    Muller
Bijkomende info: Vertaling: Loes Moraal; techniek: Leon Dubois en Rens Spaing
Acteurs: Marcel Maas (Jeffrey Dawlish); Marieke van der Pol (Anne Dawlish, zijn pasgetrouwde vrouw); Eric Van der Donk (Henry Collins, vader van Anne); Ad Van Kempen (Charles Mc Cullock (bureauchef van Henry); Franks Kokshoorn (rechercheur Nuttle); Wivineke van Groningen (Vicky, maitresse van Jeffrey); Frans Koppers (brigadier Powell); Kees Broos (Mike, een nieuwe verovering van Vicky)
Duur: 0:24
Appreciatie: ****
Commentaar:Mooi uitgewerkt, met een verrassende ontknoping.
Download: http://dc351.4shared.com/download/XwpL1VCZ/De_bedrieger_bedrogen_02.mp3 (22,7 MB)

Deze link blijkt niet te werken. Ik heb een alternatieve link gevonden:

http://www.4shared.com/download/hCaM3v6L/De_bedrieger_bedrogen_02.mp3
Kwaliteit geluid: ****    (128 kbps – CBR)

8 Responses to De bedrieger bedrogen 02

  1. Wim van 't Hof schreef:

    Als ik deze link aanklik krijg ik de foutmelding dat deze link niet bestaat. Jammer, want ik ben wel benieuwd hoe het afloopt. Weet iemand een link die wel werkt/

  2. G.J.D. Berendsen schreef:

    Helaas krijg ik ook bij de laatste link de melding “download not available”. Is er nog een andere link?

  3. Henri Dederen schreef:

    Ook ik had graag deel 2 beluisterd . Is er ergens nog een andere link?

    • G.J.D. Berendsen schreef:

      @ Henri Dederen: Jammer, maar je krijgt hier geen reactie. Ik heb lang gezocht en één bestand gevonden, waarin beide delen als één geheel zijn opgenomen. Ik kan helaas niet terugvinden, waar ik dat heb gevonden. Ik heb dus geen link voor je. Het zou goed kunnen, dat ik het bestand gedownload heb van de site van Jos Lemmens, maar die is al dagen uit de lucht. Dat kan ik dus niet nagaan. Mocht je er niet achter komen, dan kunnen we misschien persoonlijk contact leggen. Ik heb het bestand op mijn computer staan in goede geluidskwaliteit (192 kbps).
      Ik zou het je toe kunnen mailen via een site voor grote bestanden. Het bestand beslaat 82,4 MB.

      Groet,
      G.J.D. Berendsen

  4. leefwijzer schreef:

    Mijn excuses aan de mensen die tevergeefs getracht hebben deel 2 te downloaden. Om de een of andere reden werd dit hoorspel op de oorspronkelijke link verwijderd, omdat het inbreuk zou maken op de auteursrechten.

    Het heeft me wat tijd gekost om uit te zoeken waarom dit was, en ik heb de reden nog altijd niet gevonden. Maar heb ik wel een alternatieve downloadlink gevonden, die ik in de posting zelf zal zetten.

    Ik wil wel even benadrukken dat het feit dat ik weinig reageer op dit blog, niet wil zeggen dat het mij niet ter harte gaat. Maar de meeste reacties op mijn postings zijn aanvullingen van andere hoorspelliefhebbers, die erg interessant zijn, en waarvoor ik hen dan ook erg hartelijk dank.

    Ik hoop ook dat de lezers van dit blog mijn inspanningen kunnen waarderen, en geduld kunnen opbrengen indien ik niet meteen reageer op een link die buiten mijn wil verwijderd werd. Uiteindelijk komt het toch nog in orde 😉

    En dan nog dit: er zijn meerdere plaatsen op het internet waar je hoorspelen vindt. Wat ik probeer te doen is niet alleen het hoorspel onder de aandacht te brengen, maar ook en vooral over te brengen waarom je naar dit hoorspel zou moeten luisteren, zelfs al is het geen detective zoals de populaire Paul Vlaanderen, en ook al is het gebaseerd op een klassiek boek…

    In dit verband verwijs ik ook graag naar het Hoorspelweb van Sir B, waar vele hoorspelen in streaming te beluisteren zijn (http://www.hoorspelweb.com/) en naar de site Hoorpelen.eu (http://www.hoorspelen.eu/) dat heel veel informatie bevat over auteurs, acteurs, regisseurs…

    Alle lezers nogmaals bedankt voor jullie steun en geduld 🙂

Geef een reactie

