De betoverde bruidsnacht (aanvulling)

Het blijkt dat sommige lezers de links naar de 3 delen van dit hoorspel niet kunnen aanklikken. Daarom even een alternatieve link:

http://www.4shared.com/audio/8-MN1_5Y/De_betoverde_bruidsnacht_-_1.html

http://www.4shared.com/audio/Mlo6JwnE/De_betoverde_bruidsnacht_-_2.html

http://www.4shared.com/audio/KVIc3jot/De_betoverde_bruidsnacht_-_3.html

 

Verder kreeg ik van Wim een bevestiging dat het wel degelijk om een hoorspel gaat dat op één avond uitgezonden werd, maar in 3 stukken geknipt werd door degene die de opname maakte.

Hij bezorgde me ook een afbeelding met daarin de originele aankondiging van het hoorspel, waarin je meer te weten komt over de achtergrond van het hoorspel.

Toch nog even opmerken dat ik enorm onder de indruk ben van de manier waarop de vele liefhebbers van het hoorspel elkaar (en ook mij) helpen om het hoorspel levend te houden, elkaar informatie te verschaffen, of de bestaande informatie aan te vullen.  Zij zijn de schatbewaarders, de archivarissen van het hoorspel, waar de openbare omroepen dit nalaten. Uiteraard is er ook Beeld en Geluid, en de inspanningen die deze stichting zich getroost om het grote archief van radio én tv te catalogeren.  Catalogeren is echter nog niet uitzenden – dat is een taak van de omroepen…

One Response to De betoverde bruidsnacht (aanvulling)

  1. Maarten schreef:

    Als je er dan zo over begint wil ik nogmaals opmerken hoe ontzettend veel plezier ik heb van de dagelijkse nieuwe hoorspelen. Ik luister alles wat ik nog niet heb en vind het haast jammer dat ik moet wachten tot de volgende dag voordat er misschien wat nieuws komt. Dank. Heel veel dank.

Geef een reactie

