Problemen met het downloaden?

Verschillende mensen die dit blog trouw volgen, melden dat zij problemen hebben met de links naar hoorspelen; die zouden vaak een fout geven.
Het is mij niet duidelijk wat de oorzaak van dit probleem kan zijn. Ik leg de link altijd op dezelfde manier, en probeer de rechtstreekse link te gebruiken, zodat je niet eerst reclame moet bekijken of wachten vooraleer de download start.
Indien zich problemen voordoen, kan je mij dan exact melden welke foutmelding je krijgt, bij welke link? Dan probeer ik de oorzaak op te sporen.
Alvast bedankt!

3 Responses to Problemen met het downloaden?

  1. Paul schreef:

    Download problemen kunnen inderdaad ontstaan via de download methode die hier gebruikt wordt, dat ligt niet aan hier, maar aan de site waar van gedownload wordt.
    Deze problemen doen zich vooral voor bij IE9, bij de oudere versies zijn de problemen niet of zelde, ik heb hier al vaker meldingen over gezien.
    een mogelijke oplossing voor dit probleem is een oudere versie van IE ge tegbruiken of firefox te gebruiken voor de download, deze browser heeft het probleem niet.
    Naars IE zijn er nog enkele die de zelfde problemen geven, maar ook die het wel goed doen, helaas weet ik niet de complete lijst van welke wel en welke niet.
    Hopelijk kan je hier wat mee.

    Mvg Paul

  2. Silvia schreef:

    Het gekke is , dat ik nooit problemen heb met het dowloaden , ook bij mijn oudere versie had ik geen problemen .

    Groetjes Silvia

  3. dive22 schreef:

    goedemorgen, als de link soms wat lang is dan wil het wel eens gebeuren dat je hem niet helemaal pakt als je hem wilt kopieren, kwestie van even opletten, ikzelf heb nooit problemen.

    verder hartelijk dank voor deze kans om aan ‘soms’ unieke hoorspelen te komen en beluisteren. ga zo door!!!

    vriendelijke groet dick

Geef een reactie

