t Is allemaal Danny – Oma

Hoorspel genre:    Reeks – Sociaal Maatschappelijk – Humor
Hoorspel onderwerp:     NL/VL
Aflevering: ?/?
Uitgezonden: 1973
Door: BRT
De plot: Bij het ontbijt is er een brief van Yvonnes moeder. Zij wil langskomen. En Herman heeft daar een hekel aan…
Auteur:    Pierre    Soetewey
Regisseur: Miel    Gheysen
Bijkomende info: techniek: Tony Van Schoor, Paul Aertbeliën
Acteurs: Emmy Leemans (Danny); Arnold Willems (Herman Wielemans, Danny’s vader); Dora Van der Groen (Yvonne Wielemans, Danny’s moeder); Mieke Verheyen (oma)
Duur:    0:29
Appreciatie: ****
Commentaar: In de aankondiging wordt Arnold Willems vermeld, en die speelt in de andere afleveringen de rol van vader  Herman Wielemans. Maar hier speelt, naar mijn mening, een andere acteur die rol, want de stem van Arnold Willems is onmiskenbaar – heel diep en vol. Deze stem is lichter, en doet me eerder denken aan Karel Vingerhoets. Ben ik verkeerd?
Download: http://www.4shared.com/audio/-pYmEjTi/oma.html (39 MB)
Kwaliteit geluid: ****    (194 kbps – VBR)

5 Responses to t Is allemaal Danny – Oma

  1. Frank Koster schreef:

    Hallo
    Bij het ophalen van oma krijg ik maar 10 kb ipv 29kb ca 10 minuten.
    Is het mogelijk om het hele hoorspel op te halen
    Frank

    • Frank Koster schreef:

      Dag

      Het moet volgens Uw opgave geen 10 mb (ca 10 minuten ) maar 37 mb zijn.

      Frank

      • leefwijzer schreef:

        Mijn excuses – het hoorspel is wel degelijk 10 MB groot, maar ik heb per ongeluk 37 MB vermeld.
        Als je het downloadt, zou je het volledige hoorspel moeten hebben. Is dat niet het geval, geef me even een seintje?

  2. leefwijzer schreef:

    Dag,
    Probeer het nog eens, want ik heb het even gecontroleerd, en er staat wel degelijk een bestand van 10 MB online….
    Lukt het niet, geef even een seintje, dan controleer ik het nogmaals.

  3. leefwijzer schreef:

    Ik heb het hoorspel opnieuw beluisterd, en zie nu dat ik vergeten ben dat dit eigenlijk een onvolledige versie is van deze aflevering. De andere afleveringen zijn rond de 25-30 minuten lang, Deze aflevering slechts 10 minuten. – er ontbreekt een stuk van het hoorspel.
    Heeft iemand een volledige versie?

Geef een reactie

