De brekers II 15 – Ik zie ik zie wat jij niet ziet

Hoorspel genre: Reeks-  Humor – NL
Hoorspel onderwerp: Amsterdams volksverhaal
Aflevering: 15/16 (reeks 2)
Uitgezonden: 24/9/1985
Door: AVRO
De plot: Fokke heeft haast met zijn ontbijt, want Huib heeft een klus voor hem. Ondertussen leest Harry in zijn horoscoop dat hij die dag beter in zijn bed blijft liggen. En dat klopt, want wanneer hij opstaat, maakt hij meteen een flinke smak. En daarna ziet hij dingen…
Bijkomende info: Technische realisatie: Jeroom van Maarseveen en Antoinette Dreugen
Acteurs: Piet Römer (Peek de breker); Tony Huurdeman (Trees, zijn vrouw);  Sacco van der Made (Harry, broer van Trees); Johny Kraaykamp (Fokke, de vader van Peek);
Duur: 0:22
Appreciatie: ****
Download:    http://www.megaupload.com/?d=6NDKEDMG  (24,8 MB)
Kwaliteit geluid: ****    (128 kbps – CBR)

6 Responses to De brekers II 15 – Ik zie ik zie wat jij niet ziet

  1. Marc Muijzer schreef:

    Hallo,
    vervelend dat je problemen hebt met het delen van dit hoorspel, waarschijnlijk door een hardnekkig misverstand.
    Persoonlijk vind ik dat hoorspelen via het internet gedeeld mogen worden.
    Ten eerste zijn ze destijds van publiek geld geproduceerd en uitgezonden.
    Ten tweede hebben de omroepen de hoorspelen vaak zelf niet eens bewaard, om een paar centen uit te sparen voor nieuwe tapes. De schat aan hoorspelen die er nu (gelukkig) nog is, komt grotendeels uit privecollecties.
    Wel heb ik een klein vraagje: de link om deel 12 binnen te halen, was al offline gehaald voordat ik de tijd had ‘m te kopieeren.
    Zou je mij aan dat deel kunnen helpen ? Het is nu BIJNA compleet, en ik vind ze erg grappig.

    Vriendelijke groet van Marc Muijzer.

  2. Wim van 't Hof schreef:

    Geweldig dat een enthousiaste hoorspelliefhebber wat nieuwe links heeft toegevoegd. Ik mis alleen deel 11 (Algemene Belangen Partij) nog. Kan iemand die ook nog ergens uploaden?
    Geweldige serie.

    Vriendelijke groeten

    Wim van ’t Hof

    • Marc Muijzer schreef:

      Beste Wim,
      ik zou deel 11 best willen opsturen, dan moet er alleen een handige manier zijn. Ik ken wel wetransfer, maar dat vereist een emailadres.
      Als er betere alternatieven zijn, hoor ik het graag, ik stuur ‘m dan op. Mischien kunt u me aan deel 12 helpen, die ontbreekt bij mij weer.
      Vriendelijke groet van Marc Muijzer.

      • leefwijzer schreef:

        Deel 11 staat nu ook op een nieuw adres. Ook deel 12 kan ja daar vinden. Zie de betreffende postings. Veel luisterplezier. Hilde

    • leefwijzer schreef:

      Deel 11 staat online. Zie de betreffende posting. Veel luisterplezier Hilde

      • Marc Muijzer schreef:

        Dank je wel,
        dan heb ik ‘m toch weer compleet/
        Fijn weekend,
        groeten van Marc Muijzer.

Geef een reactie

