De brief 04

Hoorspel genre:    Losse verhalen – Satire – NL
Hoorspel onderwerp: Sociaal maatschappelijk
Aflevering:4/5
Uitgezonden: 25/10/1981
Door: KRO
De plot: En weer zet de postbode zijn zoektocht naar de domste man verder. Na een eerste secretaresse getrotseerd te hebben, botst hij nu op een tweede, en een derde…
Auteur:    Gerard    Braunisch
Regisseur: Fons    Eickholt
Bijkomende info: Elke aflevering begint met een gezongen fragment; wie toondichter was, door wie het gezongen werd, wordt niet vermeld, maar Kenneth  heeft volgende suggestie: “Als ik het zo beluister zou het lied wel een gezongen kunnen zijn door Dick Swidde. Speelde ooit de Boze Buurman in de TV-serie Ja Zuster, Nee Zuster.”
Acteurs: — (de verteller); — (postbode); — (2e secretaresse meneer H);  — (3e secretaresse meneer H); — (4e secretaresse meneer H); — (ambulanciers ); — (de dokter)
Duur: 0:14
Appreciatie: ****
Commentaar:
Download: http://www.4shared.com/mp3/mI4cOeq5/de_brief_04.html (6,61 MB)
Kwaliteit geluid: ****(64 kbps – CBR)

3 Responses to De brief 04

  1. Dirkjan schreef:

    Deze aflevering lijkt me incompleet. Loopt midden in een zin af na 14:26 en is daarmee ook een stukje korter dan de rest.

  2. Hecht von Heidelberg schreef:

    Ik heb het bij mij na gekeken , de tijd moet zijn 19.27 . Deel 4 van De brief , die hier geplaatst wordt stopt inderdaad bij 14.26 .

  3. Wim Fromberg schreef:

    Hilde,
    ik heb op mijn server een beter en comlete versie van dit spel staan.
    Kijk even bij de BRAB-collectie.
    Wim

Geef een reactie

