Hoorspelliefhebbers: een prachtige gemeenschap!

Ik wou toch nog even benadrukken hoezeer ik onder de indruk ben van de hechte gemeenschap van hoorspelliefhebbers. Verschillende van deze mensen hebben zelf een collectie. De een enkel voor zijn eigen plezier, de ander heeft er een heuse studie van gemaakt, en tracht de informatie die hij over de hoorspelen heeft, met anderen te delen.
Het is dankzij al deze mensen dat dit blog tot stand kan komen. En telkens weer ben ik getroffen door hun bereidheid om me te helpen om bijkomende informatie te geven, of infomatie te verbeteren. Zoals bij de vorige blogposting over “De buiksluiter”. Daarin meldde ik dat ik geen informatie gevonden had over de acteurs. Meteen doken Wim en John in hun archieven om informatie te vinden, en Frank haalde ze inderdaad boven.
Mijn dank aan hen, en aan de vele andere mensen die dit mogelijk maken – ook de mensen die niet reageren, maar waarvan ik weet dat ze het blog lezen, en waarderen.

Geef een reactie

