Hoorspelen van Robert Starrenburg

Robert Starrenburg heeft in een reactie op dit blog vermeld dat ook hij hoorspelen gemaakt heeft. Ik citeer:

Als aanvulling op uw blog Hoorspelen bied ik u mijn 340 hoorspelen gratis aan, die ik zelf geschreven en ingesproken heb.

Mijn doel is gratis voor een ieder Hoorspelen aanbieden in de vorm van alledaagse gebeurtenissen, spannende reizen, sprookjesverhalen, buitenopnames, luisterboek etc.

Mijn 340 luisterverhalen zijn gratis te beluisteren en gratis te downloaden via 4Shared.

http://www.4shared.com/playlist/0Uy7c3VU/Hoorspelen_van_Robert.html

Niet alle hoorspelen zijn echt professioneel gemaakt. Maar toch verdient het werk van Robert een vermelding.

3 Responses to Hoorspelen van Robert Starrenburg

  1. Robert Starrenburg schreef:

    Wilt u dit artikel verwijderen daar de link opgeheven is naar 4shared. Ik ben gestopt met mijn hoorspelen te publiceren.
    dank u
    Robert Starrenburg

  2. Robert Starrenburg schreef:

    Dit is op Luisterverhaaltjes herblogd.

  3. luisterverhalenverteller schreef:

    Welkom bij mijn vernieuwde weblog op WordPress
    https://luisterverhaal.wordpress.com/
    met hoorspelen en luisterverhaaltjes
    Veel luisterplezier
    Robert Starrenburg
    27-8-2017

Geef een reactie

