Reactie van hoorspelmaker Peter

Vaak komen er op de rubriek “over dit blog” reacties binnen, die erg interessant zijn. Maar de meeste mensen die het blog volgen, worden niet automatisch op de hoogte gebracht van het verschijnen van zulke reactie.

Omdat in dit geval Peter van den Bijlaardt erg interessante informatie deelt in zijn reactie, willen wij de lezers er toch even op wijzen.

Lees zijn verhaal hier:

https://hoorspel.wordpress.com/about/#comment-1343

Een reactie op Reactie van hoorspelmaker Peter

  1. Hallo hoorspel-lovers,
    Ben ik even aan het surfen, kom ik me daar ineens mijn foto tegen die ook op mijn toneelsite staat.
    Maar toen ik daarheen klikte was alleen mijn foto te zien en wat ik allemaal doe, meer niet.

    Hier de url van mijn site:

    http://groups.omni-chat.com/TONEELSTUKKEN%20en%20SKETCHES

    Hierop staan alle samenvattingen van mijn stukken, eenakters, jeugdtoneel, al mijn sketches (die ik in eigen beheer heb!) en zelfs ook nog scrips voor hoorspelen. Ook staan er op deze site bij veel stukken de foto’s van de groepen die ze mij hebben toegestuurd.

    Discussies kan je daar voeren als je even de link TONEELLOVERS aanklik.
    Ook vind je er info, als je een sript voor het opnemen van een hoorspel zoekt.
    Ik heb verhalen van 30 minuten en van 15.
    Iedereen nog een hele fijne zondag, Peter

Geef een reactie

