Charles Heddon Spurgeon

Eigenlijk zou nu een bespreking moeten volgen van dit hoorspel, dat 8 delen telt. Maar ik heb enkel een kopie kunnen bemachtigen waarvan de kwaliteit heel zwak is. Gecombineerd met de mompelende stem van de verteller, kon ik echt niet veel horen van het verhaal.
Heeft iemand een betere kopie?
Toch even wat informatie meegeven:
Auteur: Ingrid Heinsius
Techniek: Ton Prudon / Monique Stam
Uitzending:2/10/1989 door EO

4 reacties op Charles Heddon Spurgeon

  1. Misschien kan ik hem restaureren? Ik kan dat wel een beetje.

  2. Wim Fromberg schreef:

    Hilde
    Ik heb in je map mijn versie geplaatst, kijk even of die beter is.
    Wim

  3. Frank - (H)oordeel schreef:

    Hoi Hilde
    Ik heb in mijn map op de server het eerste deel gezet.
    Nu kun je nog meer vergelijken
    Frank

  4. leefwijzer schreef:

    Bedankt. Ik hoop in de volgende dagen het hoorspel te kunnen beluisteren 🙂
    groetjes
    Hilde

Geef een reactie

