[Tussendoor] Ken je leeftijd

Wie dit blog al een tijdje volgt, weet dat ik met veel dingen bezig ben. Onder andere ook de renovatie van onze woning.

Een uitstekende klusjesman helpt ons bij de verbouwingen, maar wij proberen zelf ook zoveel mogelijk te doen. Daarbij word ik inm ijn enthousiasme soms meegesleept, en vergeet ik dat ik geen 20 meer ben, maar al enkele decennia ouder.

Zo ook dit weekend: met veel plezier gesjouwd met afbraakmaterialen; gevolg: een lumbago, waardoor ik als een oud meeke met gekromde rug rondloop, en mijn hele ritme verstoord is.

Ook het ritme voor het posten van mijn ontdekkingsreis in het hoorspel-universum. Ik hoop snel terug op mijn positieven te zijn.

 

update zaterdag 23/6/2012

Bedankt voor jullie goede wensen; de rugpijn is iets geminderd, en ik kan al terug rechtop lopen. Een hele verbetering! Het is gewoon een kwestie van geduld, en mezelf wat verwennen. En ja, er is een ligbad in onze nieuwe badkamer, en een warm badje doet goed!

12 Responses to [Tussendoor] Ken je leeftijd

  1. Frank Wilsens schreef:

    Beterschap en gauw weer gezond

  2. Anneke Keizer schreef:

    Goh Hilde toch, dit is zeer vervelend. Ik hoop dat je gauw weer de “oude” bent. Groet Anneke

  3. Gilbert Ignoul schreef:

    Beterschap Hilda.

    Als ik je moet komen masseren… (lol)
    Ouderdom speelt niet zo’n rol.
    Ik ben ook al voorbij die magische 20, 40, 60…
    en hoop (zoals iedereen) de oudste gezonde Belg te worden met alleen maar een paar kraskes op mijn geweten.

    Gilbert

  4. John schreef:

    Hallo Hilde,

    Ik sluit me bij de voorgaande schrijvers aan, ik wens je een voorspoedig herstel toe.

    Groet, John

  5. annelies overkamp schreef:

    Hallo Hilde,

    Wat een pech! Ik wens je een voorspoedig herstel toe,

    Veel groeten, Annelies

  6. N. Kwestro schreef:

    Van harte beterschap

  7. Theo de Jong schreef:

    Wordt snel weer beter! En een mooie gelegenheid om je te danken voor je fijne hoorspelmailtjes.

  8. Joop Kroes schreef:

    Van harte beterschap en doe rustig aan

  9. Silvia schreef:

    Weet uit ervaring wat het is .

    Hilde , van harte beterschap ,

    Groetjes Silvia

  10. Marian schreef:

    Van harte beterschap

    Groetjes Marian

  11. gerrit schreef:

    Hilde hou je taai! (Ook een lekker ligbad in het vernieuwde huis? Dat helpt!) Beterschap!!!

  12. Peter schreef:

    Hopelijk ben je snel weer de oude šŸ˜‰

    Beterschap gewenst!

Geef een reactie

