Tijdelijk: de ontvoering van Eichman

Op de nacht van 30 op 31 juli zond  de EO de 6-delige hoorspelserie ‘De ontvoering van Eichmann’ uit.

Via terugluisteren is het hoorspel te beluisteren / te downloaden.

Uitzending Radio 1 in progr. “Dit is de nacht”.

van 02.00 tot 03.00 deel 1 en 2

van 03.00 tot 04.00 deel 3 en 4

van 04.00 tot 05.00 deel 5 en 6

 http://www.eo.nl/radio/ditisdenacht/aflevering-detail/dit-is-de-nacht-16/

(met dank aan Frank voor de tip)

10 Responses to Tijdelijk: de ontvoering van Eichman

  1. John schreef:

    De serie is bij de EO te downloaden, inclusief drie nieuwsuitzendingen en muziek.

    De serie is via de onderstaande link zonder nieuws en muziek te downloaden:
    http://www.hoorspelen.eu/Hoorspelen/Supplement/?p=1685

    Groet, John

    • Anneke Keizer schreef:

      Hallo John,

      Ik heb de zaak Eichmann gedownload en nu heb ik een vraag, ik ben niet zo’n computer mens. En hoe open je de zip files om ze op je hoorspel bestand te zetten? Heel erg bedankt voor je hulp.
      vriendelijke groet
      Anneke Keizer

      • John schreef:

        Hallo Anneke,

        Gemakshalve ga ik er vanuit dat je besturingssysteem Windows is.
        Ikzelf maak enkel gebruik van Apple, de onderstaande uitleg is afkomstig van het internet, hopelijk heb je er iets aan.

        Zoek de gecomprimeerde map met de bestanden of mappen die u wilt uitpakken.

        Ga op een van de volgende manieren te werk:

        Als u één bestand of map wilt uitpakken, dubbel klikt u op de gecomprimeerde map om deze te openen. Vervolgens sleept u het bestand of de map vanuit de gecomprimeerde map naar een nieuwe locatie.

        Als u de volledige inhoud van de gecomprimeerde map wilt uitpakken, klikt u met de rechter muisknop op de map, klikt u op Alles uitpakken en volgt u de aanwijzingen.

        Mocht het niet lukken plaats dan opnieuw een reactie.

        Groet,

        John

  2. Anneke Keizer schreef:

    Hallo John,
    Ik heb ook een Apple (die zijn gewoon de beste). Dus hoe doe ik dat? Groet Anneke

    • John schreef:

      Hallo Anneke,

      Dat maakt de uitleg voor mij een stuk gemakkelijker.

      De downloads staan normaal gesproken in de map downloads, mits je Safari opdracht hebt gegeven een alternatieve map te gebruiken.

      Ga naar map downloads en dubbel klik op het zip-bestand.
      Er verschijnt in dezelfde map een sub-map met daarin de hoorspelen.

      Mocht je nog vragen hebben neem contact met me op via het contactformulier van m’n website.
      Dan beschik ik over je e-mailadres en kunnen we eventuele problemen of vragen direct afhandelen.

      Groet,

      John

    • John schreef:

      Hallo Anneke,

      Ik heb het nog gemakkelijker voor je gemaakt.
      De afzonderlijke delen zijn te downloaden in mp4.

      Ga met de muis op een van de mp4 links staan.
      Druk de rechter muisknop in.
      Een pop-up verschijnt in beeld.
      Klik op: download gekoppeld bestand.

      De mp4 staat na het downloaded in de map downloads.
      Apple prefereert mp4 boven mp3 vandaar dat ik gekozen heb voor mp4.

      http://www.hoorspelen.eu/Hoorspelen/Supplement/?p=1685

      Succes, groet,

      John

  3. Anneke Keizer schreef:

    John, je bent een schat!! Heel veel dank hiervoor. Anneke

  4. John schreef:

    Hallo Hilde,

    Excuses voor m’n late reactie.

    Ik heb het graag gedaan.

    Het blijft bijzonder dat ik een verzoek ontvang via een blog uit België, vervolgens in Hongarije de bestanden aanmaak en Anneke daar in de Verenigde Staten van geniet.

    Groet, John

Geef een reactie

