Enkele dagen weg

Het spijt me zeer – ik probeer echt een regelmaat in dit blog aan te houden. Van 1 bericht per dag ben ik moeten terugvallen naar een bericht om de 2 dagen. Een tempo dat ik normalerwijze goed kan volhouden – behalve in de volgende dagen.

Ik zit namelijk tot over mijn oren in het werk, er is de laatste 2 weken geen nacht geweest dat ik mijn bedje gezien heb voor middernacht, en deze drukte houdt nog even aan, tot dit weekend. Dan is er namelijk een belangrijke vergadering van de vereniging waartoe ik behoor, en die vergt heel wat voorbereiding.

Maar daarna zou het rustiger moeten zijn, en hoop ik terug op post te zijn. Alvast bedankt voor uw geduld!

5 Responses to Enkele dagen weg

  1. Wim Fromberg schreef:

    Hilde
    Er zijn meer dingen in het leven dan het hoorspel.
    Ontzie je zelf een beetje, en denk aan je nachtrust.
    Groetjes, Wim

  2. Anneke Keizer schreef:

    Beste Hilde,
    Je doet al zoveel voor ons…Neem even de tijd en doe ook iets leuks voor jezelf. Groet Anneke

  3. Peter schreef:

    Hilde,
    neem je tijd en denk voor al aan jezelf.

    groet,
    Peter

  4. Silvia schreef:

    Je gezondheid gaat voor de hoorspelen .

    Groet ,
    Silvia

  5. annelies overkamp schreef:

    Rustig aan! Blijf je mooie site volgen.Groetjes, Annelies

Geef een reactie

