Hoorspelen bij Archive.org

Aan de lezers van dit blog, en dan vooral de lezers voor wie de hoorspelen het belangrijkst zijn – de slechtzienden en blinden- mijn vraag: zoals je gemerkt hebt, werd in verschillende recente postings verwezen naar hoorspelen bij Archive.org, in plaats van 4shared.com.

Mijn vraag: is dit voor jullie gemakkelijker om het hoorspel te downloaden of in streaming te beluisteren? Of is het in tegendeel moeilijker, omdat de links moeilijker te vinden zijn?

Alvast bedankt voor jullie reactie…

6 Responses to Hoorspelen bij Archive.org

  1. Anneke Keizer schreef:

    Ik vind de 4shared.com beter en gebruikers vriendelijker.

  2. Marc Muijzer schreef:

    Voor mij maakt het niets uit, ik download de hoorspelen altijd en zet ze op CD. Allebei de sites hebben de mogelijkheid tot downloaden en streamen. Bij archive heb je als gratis gebruiker ook niet die wachttijd van 20 seconden, die je bij 4shared.com wel hebt.

  3. Divest schreef:

    Hallo, ik ben niet blind of slechtziend, en zie de links prima staan, maar de downloadlinks willen niet openen, het scherm gaat half op zwart en blijft hangen.

    groet dick

    Op 7 januari 2013 23:05 schreef Het hoorspel

  4. Maritha schreef:

    Als je eenmaal weet waar de linken zich bevinden dan is het prima te doen. De eerste keer dus wel even zoeken.

  5. Lawrence Quaedvlieg schreef:

    Ik vind 4shared ook veel fijner in het gebruik en opteer om te downloaden, daardoor kunnen we doorgaan om de verzameling groter te maken. Verder de download links werken niet naar behoren! Wel een vermelding waard om te zeggen dat ik heel blij ben dat “het Hoorspel” er is,
    groetjes Lawrence

  6. Tonnie schreef:

    Ik vind archieve beter en sneller.Geen wachttijd van 20 seconde.Het hoorspel is een fantastische site,ga zo door aub

Geef een reactie

