Even tussendoor

Je zal wellicht bemerkt hebben dat ik de laatste tijd minder regelmatig schrijf over de hoorspelen. Dat is niet omdat mijn liefde voor het hoorspel verminderd is – integendeel.

Maar momenteel is het echt heel druk – op het randje van het chaotische af. De tijd om rustig naar hoorspelen te luisteren heb ik momenteel niet, alhoewel ik er echt naar snak, omdat het je zo kan meevoeren naar een andere wereld…

Ik hoop zo snel mogelijk mijn postings te kunnen hervatten, zodat we samen onze ontdekkingsreis van deze wondere wereld kunnen voortzetten.

Hilde

2 reacties op Even tussendoor

  1. Thea.de Ligt schreef:

    Ik wacht af hoor.
    aangepast-lezen in Nederland,is begonnen met hoorspelen te verzenden.

    Ik luister dus nu naar Exodus. van Leon Uris

  2. gerrit schreef:

    Rustig aan, Hilde, dan breekt het lijntje niet 🙂

Geef een reactie

