Keuzes maken

multitaskingTja, dan zit ik met zo weinig tijd om naar hoorspelen te luisteren, en dan val ik voortdurend op reeksen waarvan ik niet weet of ik ze wel uitvoerig bespreken zal, omdat ze eignelijk enkel voor de jeugd bedoeld zijn, zoals “De Duikende Eend”, of omdat ik niet weet of de bestanden wel te vinden zijn, zoals “De Familie Doorsnee.” En zit ik ook met een beetje schuldgevoel, omdat ik de indruk heb dat ik de lezers van dit blog in de steek laat, om zo weinig te posten de laatste tijd, waardoor ik de druk voel om toch maar de hoorspelen te posten.

Ik heb voor mezelf de knoop doorgehakt. Ik had mezelf beloofd dat ik alle hoorspelen zou beluisteren die ik in mijn alfabetische ontdekkingstocht tegenkwam, ook de moeilijke, de minder goede, de experimentel, enz.,  en daarover zou vertellen. En dus is de enige logische gevolgtrekking dat ik het ook over deze reeksen ga hebben. Ik zie wel hoe het uitdraait – en vraag alvast aan de lezer van dit blog om geduld, want deze twee reeksen bevatten resp. 20 en 26 delen. Ik zal wel trachten het tempo van de postings iets op te voeren.

Morgen in elk geval het eerste deel van De Duikende Eend. De rest volgt snel!

9 reacties op Keuzes maken

  1. annelies overkamp schreef:

    Goede voornemens! Ben benieuwd naar je bevindingen.
    Hartelijke groet,, Annelies.

  2. saskiagrimmelt schreef:

    leuk dat je dat doet ik verheug me erop! Saskia grimmelt

  3. Ans Hiemstra schreef:

    Wil je eerst eens hartelijk danken vvor al het werk dat je voor ons doet.,
    Doe rustig aan!!!!! We hebben nog voorraad van al je noeste arbeid.

    • leefwijzer schreef:

      Bedankt voor je reactie. Het feit dat zoveel mensen mijn liefde voor de hoorspelen delen, en dat steeds meer mensen via het internet hun liefde, hun kennis, en vooral: de hoorspelen zelf, kunnen delen, is gewoon fantastisch!
      Hilde

  4. geronimo schreef:

    Wat ontzettend herkenbaar! Teveel om te bespreken en te weinig tijd. Hoe verdeel je dan je prioriteiten? Hoorspel is te mooi om te laten liggen en dat motiveert mij ook steeds weer om toch door te gaan. Keuzes maken is belangrijk en er zijn zeker zaken in het leven, die belangrijker lijken dan het hoorspel. Maar als ik naar mezelf kijk, draait er stiekem toch best veel in mijn leven ook om het hoorspel. Hilde, je doet het echt top met dit unieke weblog en ga gewoon lekker door. Je maakt het genoeg liefhebbers enorm naar de zin en als het wat langer duurt, niet getreurd. Geduld is een schone zaak en de echte liefhebbers hebben dat geduld en zien je bijdragen met veel plezier tegemoet.
    Ik althans zeker!

    Groet,
    Geronimo (van jeweeetwel)

    • leefwijzer schreef:

      Erg bedankt voor uw hartverwarmende reactie. Zelf ben ik een grote fan van uw website, want zij was de eerste die me duidelijk maakte dat er zoveel hoorspelen bestaan, en me de honger gaf om mijn eigen ontdekkingstocht aan te vangen.

      Met vriendelijke groet,
      Hilde

  5. clair1991 schreef:

    zo’n herkenbaar probleem…gewoon in hapklare brokken de boel opdelen wil wel eens helpen.. eerst de eerste stap (klus) en dan pas de volgende.
    Wij zijn heel blij met al jouw inspanningen. Dankjewel daarvoor!

  6. clair1991 schreef:

    oja helemaal vergeten… wist je dat je bij Loket Aangepast Lezen (http://www.aangepastlezen.nl/home) tegenwoordig ook hoorspelen kunt aanvragen?

Geef een reactie

