Even tussendoor

Zo. Het lijkt erop dat het terug wat kalmer wordt in mijn leven, en ik terug wat tijd heb om hoorspelen te beluisteren, en berichten daarover te posten.

Ik heb ook bemerkt dat er bij verschillende bronnen hoorspelen te vinden zijn, die ik in mijn alfabetische aanpak overgeslagen heb. Dat wil ik rechtzetten in de volgende weken.

Het houdt wel in dat ik misschien van de hak op de tak spring, en nu van de letter “DE E…” helemaal terug naar het begin van het alfabet ga.

Verder zal ik ook trachten wat nieuwtjes over hoorspelen te brengen, die ik van her en der verzameld heb.

Hopelijk zit ik nu terug op het goede spoor, en kan mijn hoorspeltrein aan een gestaag tempo verder tuffen!

2 Responses to Even tussendoor

  1. A.Oudelaar. schreef:

    succes,ik vind het altijd leuk om weer een nieuw hoorspel
    te beluisteren

  2. dick schreef:

    veel succes, ik zou je wel willen helpen, maar weet alleen niet hoe?¿?
    ik hou het dus maar bij beluisteren s’nachts op m’n werk!
    gr dick

Geef een reactie

