Commissairs Van In (reeks 02) – Het Thule Complot (intro)

aspe_thulecomplotHet tweede deel uit deze erg spannende reeks, die gemaakt werd door Radio2 en gelukkig nog te beluisteren valt dankzij de inspanning van Jos Lemmens (hij heeft de reeks online gezet).
De lezer zal me moeten vergeven dat het posten van de berichten wat moeizaam gaat. Elk deel heeft namelijk tussen de 20 en 30 delen, en het duurt even om alles te beluisteren.
Ik heb trouwens een oproep aan de lezers: hebben jullie nog bijkomende info over deze hoorspelreeks? Dankzij de hulp van enkele hoorspelliefhebbers ken ik ondertussen de namen van acteurs die de hoofdfigueren vertolkt hebben. Maar wie de bijrollen in de verschillende hoorspelen gespeeld hebben, dat zou ik gaag weten. Elke info is welkom!
Ik vraag me trouwens ook af wat het verband is tussen deze hoorspelen en de boeken die Aspe geschreven heeft. Het eerste boek van hem is “Het vierkant van de wraak”, en dat is ook de eerste aflevering van de hoorspelreeks. Maar hoe de relatie tussen de andere delen, en de volgorde van de boeken van Aspe zit, dat begrijp ik niet goed. Ter info: dit is de pagina waarop alle boeken van Aspe vermeld staan:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pieter_Aspe
Je krijgt van mij zo snel mogelijk de posting over dit tweede deel, waarin je merkt dat Van In en Hannelore stilaan naar elkaar toe groeien. Maar bij de korte afleveringen die je bij Jos Lemmens vindt, ontbreekt één deel: de intro.
Dat is een kort gesprek dat bij verschillende delen van deze reeks terug gevonden kan worden, en dat zich zogezegd afspeelt tussen de radiopresentator en een van de hoofdrolspelers. Fictie en realiteit worden in dit gesprek verweven. In dit geval een gesprek tussen de presentator Bruno, en commissaris Van In.
Dat kan je hier terugvinden:
http://www.4shared.com/mp3/RaJ0ONib/Het_thule_complot_-_A_voorstuk.html
http://www.4shared.com/download/RaJ0ONib/Het_thule_complot_-_A_voorstuk.mp3

Een reactie op Commissairs Van In (reeks 02) – Het Thule Complot (intro)

  1. Sven Teirlinck schreef:

    Ik heb interesse in alle afleveringen die nog beschikbaar zijn van deze reeks. Komt de rest nog online of kan ik er op een andere manier aan geraken?

Geef een reactie

