Persoonlijke update

Nogmaals mijn excuses voor het feit dat ik zo onregelmatig nieuwe dingen post. Het ontbreekt me de laatste tijd aan tijd om rustig naar hoorspelen te luisteren, en ten volle te genieten van de rijkdom die zij brengen.

De keren dat ik die kans heb, dan geniet ik enorm van de rijkdom van de sfeer die (goed gemaakte) hoorspelen meteen in je hoofd creëren.

Het hoorspel “De Financiële Malllemolen van Ivan Krueger” heb ik ondertussen helemaal kunnen beluisteren. Deel 2 volgt hopelijk morgen.
Ondertussen enkele berichten over nieuwe hoorspelen.

2 Responses to Persoonlijke update

  1. EJ schreef:

    Ben je gek, het is geweldig wat je allemaal doet!
    Geen gehaas, we mogen blij zijn dat je deze geweldige site hebt, en ook nog podcasts doet.

  2. EJ schreef:

    Ben je gek, het is geweldig wat je allemaal doet!
    Geen gehaast, we mogen blij zijn dat je deze geweldige site hebt, en ook nog podcasts doet.

Geef een reactie

