Even weggeweest – en hopelijk nu echt terug!

De lezer van dit blog zal zich wellicht afgevraagd hebben waarom er de laatste weken zo weinig postings verschijnen. Geen reden tot paniek: ik ben nog altijd in goede gezondheid, en mijn liefde voor de hoorspelen is nog altijd niet verminderd.

Het was alleen erg druk. Zoals je misschien weet werk ik ook mee aan het e-zine Netties (www.netties.be), en elk jaar organiseren wij daar een verkiezing van de beste Nederlandstalige website. Daarbij is het de bedoeling om niet de grote sites te bekronen, maar in tegendeel het privé-initiatief.

De organisatie daarvan is echt wel veel werk, en daarom heb ik mijn postings op dit blog even op een laag pitje moeten zetten. Vanaf volgende week hoop ik terug meer te kunnen vertellen over de hoorspelen.

In elk geval kan ik je aanraden om de lijst met nominaties, en natuurlijk de winnaars van de verkiezing, even te bezoeken. Er zitten echt pareltjes tussen! Zoals die  van Kim Bols, een jonge vrouw die zelf een visuele handicap heeft. En haar website uitgebouwd heeft tot een informatiecentrum voor mensen met een handicap. Respet.

De uitslag van de verkiezing, met de lijst van alle nominaties, staat hier:

http://www.netties.be/archief_edities/20140129_site2013.htm

Geef een reactie

