Afwezig

Aan de regelmatige lezers van dit blog zou ik graag mijn excuses willen aanbieden. Verschillende lezers hebben me ongerust gevraagd of er een probleem is, waarom ik de laatste tijd zo weinig gepost heb.

Tja, het probleem is gebrek aan tijd. Mijn liefde voor het hoorspel is nog niet verminderd -integendeel, hoe meer hoorspelen ik beluister, hoe beter ik de nuances in stemmen, in regie, in interpretatie kan ontdekken, en ook dat is spannend. En ik heb de laatste weken wel wat nieuwe hoorspelen beluisterd, waarover ik graag mijn ervaringen met jullie zou delen. µ

Alleen heb ik ’s avonds niet zo vaak meer de gelegenheid om een posting te schrijven voor dit blog. Jullie weten dat ik overdag full-time werk, en in bijberoep ook freelance werk – als uitgeefster van een e-zine, als freelance journaliste, enz. Allemaal dingen die ik heel gepassioneerd doe, en met sommige daarvan verdien ik ook geld. Omdat mijn partner en ik druk bezig zijn met de verbouwingen aan ons huis, verbouwingen die veel geld kosten, is het dus heel belangrijk dat ik me momenteel concentreer op de activiteiten waarmee ik geld verdien, zodat de behanger en de schilder betaald kunnen worden.

Dit gezegd zijnde: wees niet ongerust. Ik heb papiertjes klaar liggen waarop ik alles genoteerd heb over de hoorspelen die ik de voorbije weken beluisterd heb. Ik moet alleen alles netjes intikken hier.

En dat komt wel in orde….

 

4 Responses to Afwezig

  1. Bert schreef:

    Alle begrip! Pas maar goed op jezelf. Als er weer meer gelegenheid is, zien we het vanzelf wel.

  2. Chiel de Kruijf schreef:

    Inderdaad valt het op dat je minder tijd hebt. De woeste stroom van hoorspelinformatie is nu nog slechts een kabbelend beekje. Maar alle begrip dat je prioriteiten nu anders liggen. Werk, inkomen gaan voor hobby. Sterkte! Ik wacht rustig af tot betere tijden voor jou en ons, lezers van dit blog..

Geef een reactie

