Café Cuba: afscheid van een mooie reeks

cafe_cuba_podcast Op 11 november werd de laatste aflevering uitgezonden van dit prachtige hoorspel rond de belevenissen van een familie in de 1e Wereldoorlog. Radio2 en Het Geluidshuis organiseerden een persvoorstelling om de voltooiing van het hoorspel in de verf te zetten, en Ronny Delwiche, een van de drijvende krachten achter de luister-cd’s voor blinden en slechtzienden, was aanwezig op deze bijeenkomst. Hij sprak met de auteur en regisseur van het hoorspel, en die gesprekken kan je via onderstaande link beluisteren.
Wat wij vooral onthouden is dat ook de makers hopen dat er een “lange” versie komt, een overbrugging van de korte afleveringen van 7 minuten die Radio 2 wekenlang uitgezonden heeft. En dat er bij die korte afleveringen wel elke keer een spanning opgebouwd werd, zodat de keuze voor de korte afleveringen echt wel onderbouwd was.
Beluister de interviews:
http://www.4shared.com/download/tfrLJgJBce/Cafe_Cuba_-_interviews_Radiohu.mp3?lgfp=3000

De verschillende afleveringen kan je in streaming beluisteren via onderstaande site, waar je ook meer informatie vindt over de verschillende afleveringen:
http://www.flandersfields.be/nl/cafe_cuba
(Met dank aan Frank voor deze tip)

3 reacties op Café Cuba: afscheid van een mooie reeks

  1. Gabi schreef:

    Hallo allemaal,

    Als ik probeer te downloaden via http://www.4shared.com krijg ik een waarschuwing dat dit onbetrouwbaar is. Eigenwijs zoals ik soms ben, en in de hoop toch het gewenste hoorspel binnen te halen toch geprobeerd, en met het gevolg dat ik voor allerlei problemen kwam te staan met mijn pc. Zelfs zo erg dat ik niet meer via me accounts naam kon aanmelden. Weet niet of er meerdere dit probleem herkennen. Misschien weet iemand of deze hoorspelen met als download http://www.4shared.com via een andere manier zijn te downloaden. Ik hoor het graag.

    gr. Gabi

    • leefwijzer schreef:

      Dag Gabi,
      Spijtig genoeg staan er rond de eigenlijke link naar de download, allerlei andere links die erg verwarrend overkomen, en die zelfs verwijzen naar allerlei malware.
      Ik kan je alleen maar aanraden om heel goed de pagina te bekijken, vooraleer iets aan te klikken. En kijk ook elke keer, wanneer je de muis over een link beweegt, naar het adres dat er onderaan in je browser verschijnt. Dat geeft je een aanwijzing van de website of het bestand waarnaar de link verwijst.
      Het is erg verwarrend, mijn excuses daarvoor – vroeger was het veel eenvoudiger. Ik probeer in de toekomst andere downloadlinks te vinden.
      Hilde

      • Gabi schreef:

        Bedankt voor je reactie maar ik laat 4shared maar even links liggen. Ik wacht wel tot de hoorspelen wellicht in de toekomst via andere links kan binnenhalen.
        gr. Gabi

Geef een reactie

