Terug van weggeweest (hopelijk!)

Mijn excuses aan de lezers van dit blog – ik heb immers meer dan een maand geen nieuwe artikels geplaatst. Persoonlijke omstandigheden, veranderde werksituatie, meer werk als freelance… het zorgde ervoor dat ik minder tijd had om naar hoorspelen te luisteren, en evenmin tijd had om hier verdert te verhalen over mijn ontdekking van de prachtige hoorspelen.

Het was dus echt niet dat ik de hoorspelen moe geworden was – integendeel: in erg drukke tijden heb ik altijd verlangd naar de rust die het beluisteren van een hoorspel me brengen kan.

Het lijkt er nu op dat die drukte achter de rug is, en dat ik terug wat tijd heb voor mijn favoriete bezigheid – hoorspelen beluisteren.
Alvast bedankt voor jullie geduld!

6 reacties op Terug van weggeweest (hopelijk!)

  1. Jaap Robbers zegt:

    Gelukkig weer opnieuw aandacht voor het hoorspel!
    Dacht dat het helemaal voorbij zou zijn.
    Alvast hartelijk bedankt.
    Jaap Robbers

  2. Ben zegt:

    Geeft niets Hilde, als je er maar weer bent. Zet ‘m op.

  3. Welkom terug! Ik wacht weer rustig af. Altijd de moeite waard wat je schrijft.

  4. Nettie zegt:

    Fijn dat je weer terug bent, ik luister op dit moment naar de hormoonfabriek, geweldig hoorspel, maar helaas haast afgelopen.
    Ik hoop dat NPO 1 met een nieuwe serie gaat komen.

  5. Bert zegt:

    Het hoeft niet altijd gezegd te worden, maar nu toch even: veel waardering voor wat je ons te bieden hebt, en fijn dat je er weer wat tijd voor kunt vinden!

  6. joyce zegt:

    Hoi Hilde super fijn dat je er weer bent en weer mooie hoorspelen met ons kan delen!
    Je maakt er altijd veel werk van waar ik erg van geniet!
    Liefs Joyce.

Geef een reactie

