Nieuw van het Geluidshuis: Kabouter Korsakov!

Stel je voor: op donderdag ontving ik een grote enveloppe, aan mij persoonlijk geadresseerd. Geen afzender vermeld. En binnenin enkel een zakje met een koek die tot kruimels verbrokkeld was. Op het zakje een sticker: “Verdwijnpaddestoel, opeten bij mensengevaar”.

geluidshuis_verdwijnpaddestoel

Raar, want voor de rest was er geen woord uitleg bij. Het raadsel werd de volgende dag echter opgelost, met nog een pakje van de post. En daarin zat een prachtige verrassing: de nieuwe productie van Het Geluidshuis.

geluidshuis_korsakov1

Het is een fantastisch mooi geïllustreerd boek, met frisse tekeningen. Kijk maar!

geluidshuis_korsakov_metro

 

En nu… ga ik eerst naar het hoorspel voor kinderen luisteren en genieten.  Grote mensen mogen dat ook!

Morgen vertel ik hoe het me bevallen is!

Geef een reactie

