Een woord aan dank

Met deze wou ik erg graag de lezers van dit blog bedanken. Zij hebben al zo vaak voor aanvullende informatie gezorgd, voor correcties en meer gegevens over de hoorspelen.

Het vorige hoorspel, Calamares, was daarvan een uitstekend voorbeeld.

Merci🙂

3 reacties op Een woord aan dank

  1. peter pratser zegt:

    Bedankt voor de update. Misschien wist je dit ook al, en anders bij deze de intro en outro song van Biels & Co, via deze link: https://mega.co.nz/#!OocjQACJ!bFimgxrAMGSLgteRsoubSn4u9VTZMCVmABfp4B6THJM Vr.Gr.: Peter Pratser Date: Sat, 6 Jun 2015 21:11:43 +0000 To: peterpratser@hotmail.com

  2. Peter Pratser zegt:

    Bedankt voor de update.

    Misschien wist je dit ook al, en anders bij deze de intro en outro song van Biels & Co, via deze link:

    https://mega.co.nz/#!OocjQACJ!bFimgxrAMGSLgteRsoubSn4u9VTZMCVmABfp4B6THJM

    Vr.Gr.: Peter Pratser

  3. klaartje zegt:

    Ik weet t niet meer hoor…
    ik krijg mail die ik niet wens te krijgen.
    ik weet niet hoe ik hier bij ben geraakt.. of het moet die ene keer zijn geweest dat ik op zoek was naar oude gepubliceerde artikelen over familie.
    hoe dan ook..
    ik zie geen undiscibe button onder in mijn mail… idee…???
    ik kan wel doorklikken op een site.. maar om beheergegevens te wijzigen moet ik inloggen. Dit kan ik niet want ik heb niets of niet genoteerd.
    heel veel plezier en succes..
    but i want out!
    Hulp en een reactie zou fijn zijn.
    mvg Klaartje

Geef een reactie

