Beste wensen voor het nieuwe jaar!

Aan alle lezers van dit blog wil ik mijn beste wensen overmaken voor dit nieuwe jaar.

Dat 2016 u alles moge brengen wat uw hartje wenst – maar vooral vrede en een goede gezondheid.

nieuwjaar

 

 

 

8 reacties op Beste wensen voor het nieuwe jaar!

  1. Anneke Keizer zegt:

    Dank je wel Hilda,
    Ook voor jou de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Ik ben een grote fan en hoop nog lang van deze blog te genieten. Je doet werkelijk fantastisch werk. Waardering.
    Groet Anneke

  2. leefwijzer zegt:

    Bedankt, Anneke!

  3. Nettie zegt:

    Van mij ook de beste wensen en een goede gezondheid, bedankt voor het vinden van die geweldige hoorspelen, ik geniet ervan.

    Groet Nettie van der Waard

  4. Ben zegt:

    Hoi Hilda, jij ook een gelukkig 2016 en dat we nog lekker met onze hoorspelen aan de gang kunnen blijven.
    Groetje Ben
    Hoorspelweb.com

  5. agjee zegt:

    Voor jou ook HildE!
    Bedankt voor alle hoorspelen, ik geniet er heel veel avondjes van.

    Groeten uit Rotterdam,
    Agnes

  6. agjee zegt:

    Bedankt HildE!

    Voor jou ook alle beste wensen en veel dank voor alle hoorspelen. Ik geniet er menig avondje van.

    Hartelijke groet uit Rotterdam,
    Agnes

Geef een reactie

